Schimbări esențiale pentru milioane de români începând din iulie 2025!
Sursa poza si informatii: ziarulargesul.ro
Electrica Furnizare schimbă regulile de citire a indexului de energie începând cu iulie 2025
Începând cu luna iulie 2025, clienții Electrica Furnizare din Pitești și din întreaga țară vor trebui să se obișnuiască cu un nou sistem de autentificare pentru transmiterea indexului autocitit și utilizarea serviciilor Call Center. Această schimbare are ca scop îmbunătățirea experienței clienților.
Ce schimbări aduce noul sistem de autentificare?
Începând din iulie 2025, codul ATM va fi înlocuit. Clienții vor trebui să folosească codul locului de consum (cunoscut sub denumirea NLC) împreună cu ultimele patru cifre ale codului de client pentru a se autentifica. Aceste detalii pot fi găsite pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.
Metode alternative pentru trimiterea indexului
Pentru cei care doresc să trimită indexul autocitit, există mai multe opțiuni disponibile pe perioada indicată pe factură, cum ar fi apelarea TelVerde (0800.800.048) fără costuri suplimentare, utilizarea platformei online MyElectrica sau contactarea asistentului virtual prin E-chat.
Serviciile meniului interactiv Call Center
Noul meniu interactiv Call Center va oferi o varietate de servicii, inclusiv activarea facturii electronice, confirmarea plăților restante pentru clienții casnici cu cel mult două facturi neplatite, și informații despre soldul curent sau ultimele facturi emise. De asemenea, clienții vor putea opta să fie notificați dacă este emis un preaviz de deconectare pentru neplată și să primească informații utile despre cum să raporteze posibile deranjamente.
Aceste modificări fac parte din eforturile Electrica Furnizare de a îmbunătăți eficiența serviciilor oferite și de a le face mai accesibile pentru toți utilizatorii.