Pasagerii nemulțumiți de noul sistem de transport Mioveni-Pitești solicită soluții urgente și eficiente
Sursa poza si informatii: ziarulargesul.ro
Introducere: Lansarea Lotului 4 din noul program de transport între Mioveni și Pitești a creat așteptări mari, dar și reacții critice din partea utilizatorilor încă din prima zi de funcționare.
Debut cu probleme pentru noul sistem de transport
Pe 1 august 2025, a avut loc deschiderea oficială a unui nou sistem de transport destinat să îmbunătățească circulația între Mioveni și Pitești. Cu 11 trasee noi anunțate, inițiativa păreau a fi bine structurată pe hârtie. Totuși, realitatea din teren a dovedit contrariul, generând o serie de nemulțumiri în rândul călătorilor.
Reacții ale călătorilor
Din prima zi, pasagerii și-au exprimat frustrarea pe rețelele de socializare, acuzând întârzieri repetate și o organizare defectuoasă a traseelor și stațiilor. Marius Savu a subliniat incoerențele în amplasarea stațiilor: „Prima stație este la Mărăcineni, dar lipsesc Rectoratul și alte puncte importante.”
Elena Ivașcu a descris cum a așteptat aproape o oră la o stație fără să vină vreun autobuz: „Am stat între 14:00 și 14:50. Ne-a salvat un microbuz de Boteni.”
Ella Elena și-a exprimat, de asemenea, dezamăgirea: „Suntem în stație de 40 de minute și niciun autobuz nu a apărut. O adevărată bătaie de joc!” Carmen Ghioc a ridicat îngrijorări pentru navetiștii de dimineață: „Între 6:15 și 7:00 nu a circulat nimic, deși începem programul mai devreme.”
Probleme pe ruta Mioveni-Pitești
Un alt utilizator, Nelu Costache, a relatat haosul întâmpinat: „A fost un adevărat dezastru, nu s-a respectat niciun orar, și nici bilete nu s-au emis în unele autobuze. Cursele programate după ora 21:00 nu au mai avut loc, lăsând călătorii să aștepte în zadar.”
Nevoia de soluții urgente
Această stare de fapt pune în pericol confortul și siguranța mii de persoane care depind de transportul public. Deși inițiativa a pornit cu intenții bune, deficiențele de organizare și comunicare sunt evidente. Călătorii cer autorităților și operatorilor de transport să intervină rapid pentru a adresa aceste probleme, asigurând un serviciu de transport public de încredere.
Cu începerea școlilor și a activităților de toamnă, este crucial ca autoritățile să răspundă eficient și prompt nevoilor cetățenilor pentru a evita escaladarea acestor nemulțumiri.